Weekend Royal în Poiana Brașov

Cam așa pot numi weekendul petrecut la munte împreună cu familia, unul royal. Demult îmi doream să reușesc să îi strâng pe toți laolaltă mai ales că acum avem și doi noi membri în familie.Cu entuziamsul până în gât mă apuc să fac o listă cu cele mai bune hoteluri. Ah, locația fără îndoială am ales-o la munte! Este pentru prima oară când eu, părinții mei și familia surorii mele se adună la o ieșire la munte și mai ales mai mult de câteva ore.

Așadar fiind o premieră, am vrut ca acest eveniment să fie unul special. Deja discutam despre această relaxare de weekend ca despre un mare eveniment.
Eu am fost organizatorul și mi-a fost tare drag să fac asta mai ales că doi ani de zile mi i-am petrecut la recepția unui hotel undeva pe la cota 1600. Iubesc muntele de aceea este alegerea mea numărul unu de fiecare dată.Ce mă interesa foarte mult era să găsesc o locație care să ne permită o ședere confortabilă mai ales că aveam doi copii cu noi.

După nu foarte multe căutări am ajuns pe site-ul Hotelului Royal din Poiana Brașov. M-a atras din prima clipă datorită diversității în ceea ce privește activitățile de relaxare. Fără să mă gândesc am făcut rezervare imediat. Am fost norocoasă să pot face asta doar cu o săptămână înainte.

Sursă foto: www.hotel-royal.ro

Așa că în Vinerea următoare, dis de dimineață am plecat de acasă iar pe la prânz eram deja în parcarea hotelului. Deși am ajuns puțin mai devreme, ne-am bucurat de ospitalitatea cu care am fost primiți. Am lasat bagajele în camera special amenajată și duși am fost. Cum ne place să spunem, am plecat în recunoaștere. Toamna este superbă, așa că am făcut cu toții o plimbare prin împrejurimile hotelului.

După două ore de respirat aer curat și bucurându-ne de veselia copiilor care zburdau pe potecile din pădure, ne-am întors să facem check-in-ul. Totul a fost conform planului…din capul nostru. Adică să putem evita așteptarea prea lungă la recepție. Așa a și fost iar asta ne-a făcut vacanța și mai frumoasă.

Prima zi a fost una liniștită bucurându-ne de un moment de dolce far niente, nimic altceva. Cele trei camere rezervate ne-au oferit confortul căutat la fel și meniul restaurantului care ne-a satisfăcut pe rând plăcerile culinare.Tot în prima zi, cel mai tare ne-am bucurat de dotările hotelului. Imaginați-vă, noi fetele am dat buzna la saună iar băieții în camera cu biliard și darts iar copiii …tot cu băieții, pentru programul prelungit la locul de joacă. Nu ne-am mai întâlnit unii cu ceilalați până spre seară.

Sursă foto: www.hotel-royal.ro
Sursa foto: facebook Hotel Royal Poiana Brașov
Sursă foto: facebook Hotel Royal Poiana Brașov

După cină ne-am relaxat, preț de câteva ore, în lounge-ul hotelului. Am rămas la povești, părinții mei uitase cum este să își dedice doar lor astfel de momente. Atmosfera de liniște și foarte plăcută a hotelului ne-a făcut să savurăm vinul roșu atât de bun, recomandat de ospătar.

Cum aveam doar două zile să ne bucurăm de această mini vacanță, am ales ca cea de-a doua zi să fie dedicată mai mult petrecerii timpului în natură. Zis și făcut. Am luat la pas potecile din și împrejurul pădurii de data asta urmând un traseu.Totul pare desprins din basm acum că toamna colorează toată natura în niște nuanțe extraodinar de frumoase.

Copiii au profitat și s-au jucat liberi printre mormanele de frunze uscate și colorate iar noi cei mari ne-am bucurat de veselia lor, zâmbind în colțul gurii, deoarece asta ne aducea aminte de vremurile când și noi făceam la fel.

Sursă foto: facebook Hotel Royal Poiana Brașov

Aerul rece și fresh de munte dă reset întregului organism dar și poftă de mâncare așa că am decis să ne întoarcem la hotel și să ne comandăm prânzul. Acum știi cum se spune, ori mâncare a fost foarte bună ori pofta a fost foarte mare.Ce pot să garantez eu este că mâncarea tradițională și rețetele restaurantului ne-au întrecut așteptările.Până și Dl Mofturos a fost mulțumit. Uitasem să îți spun că aveam printre noi un mic mofturos, la toate, în special la mâncare. Restaurantul Hotelului Royal i-a venit de hac, ceea ce ne-a bucurat enorm 🙂

Seara care a urmat am dedicat-o aceluiași răsfăț: un desert dulce și un vin bun.

Gândul întoarcerii spre casă a lăsat o urmă de regret dar e perfect normal când te simți extraordinar într-un loc precum Hotel Royal din Poiana Brașov.

Articol redactat pentru SuperBlog2017.